اقدام پژوهی کم رویی دانش آموز

اقدام پژوهی در باره کم رویی دانش آموز

این فایل جدیدترین نسخه و نمونه اقدام پژوهی در باره کم رویی دانش آموز میباشد که در آبانماه 1402 توسط معلمان پژوهنده تدوین شده است و در سایت جهت دانلود بارگذاری شده است . این فایل در حدود 30 صفحه فایل ورد و قابل ویرایش بوده و میتوانید برای دانلود آن روی دکمه زیر کلیک و مراحل پرداخت آنلاین را تکمیل کنید.

اقدام پژوهی کم رویی دانش آموز منزوی و خجالتی و گوشه گیر
15000 تومان – خرید

بخش هایی از چکیده

چكيده:
  این تحقیق در سال تحصیلی 1403- 1402   در دبستان …………. از توابع ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان …………… انجام شده است. مسأله ی مورد نظر، بی­علاقه­گی، بی توجهی و غیر­فعال بودن دانش آموزی بنام ………………. درانجام فعالیت­های درسی هنری ، ورزشی و همچنین رضایت بخش نبودن نتایج آزمون های عملکردی سال گذشته اش ، این پژوهش را به عمل آوردیم.

بر این اساس، ما با استفاده از روش­های علمی به منظور کسب داده­های لازم، از منابع گوناگون پژوهش مانند: همکاران ، مدیر، معاون  ، کتاب­ها، مجلات، اینترنت و خانواده ی دانش آموز………….. جهت شناسایی عوامل موثر در ایجاد مسأله و یافتن راه­حل­های پیشنهادی پرداختیم. سپس به انتخاب چندین راهکار عملی از میان راه حل­های پیشنهادی مبادرت ورزیدیم. آن گاه پس ازتفکر فراوان وتجزیه و تحلیل راهکار ها و انتخاب ارزشمند ترینِ آن ها ، به اجرای راه­حل­های انتخابی اقدام نمودیم که عبارت بودند از:

  1. تنظیم جدولی به منظور ارزش­یابی تشخیصی و تکوینی و تعیین راهکار های  ابتکاری جهت کاستن کمرویی.
  2. 2.      اتخاب نمودن به عنوان داور ورزشی و …
  3. آموزش وی برای تصدی هر پست جدید .
  4. هنگامی که مسولیّتش را به نحو احسن انجام می داد به وی جایزه اهداء می شد..

بايد توجه داشت كه كم‌رويي مي‌تواند به تدريج به صورت نوعي بيماري روان نژندي درآيد، بنابراين كم‌رويي بايد هرچه زودترشناسايي، پيشگيري و درمان شود. جامعه اسلامي ‌ما بيش از هر زمان ديگر نيازمند انسان‌هايي پويا و كوشا، هوشمند و خلاق و متعهد و مسوليّت‌پذير و متخلق به فضيلت‌ها و شجاعت‌هاي اخلاقي است، بنابراين پديده كم‌رويي به عنوان يكي از اساسي‌ترين آفات رشد متعادل نبايد در خانواده‌ها و جامعه اسلامي ‌فراگير شود و بايد از آن پيشگيري به عمل آورد.
واژه های اصلی و کلیدی:
كم رويي چيست؟؛اضطراب اجتماعي؛علايم كم رويي؛ علل كم رويي؛ روش هاي درمان كم رويي؛ درمان كم رويي؛ كمك هاي اوليا ء ومعلمان به دانش اموزان كم رو؛ همدلي با دانش آموزان كم رو؛ دانش آموزان را به تعامل با ديگران واداريد.؛ مدل والگو براي رفتار اجتماعي قرار دهيد ؛ دانش آموزان را در معرض موقعيت ها و افراد ناآشنا قرار دهید . 

دانلود اقدام پژوهی کم رویی دانش آموز ابتدایی 1403 – 1402

جدیدترین نسخه اقدام پژوهی در باره کم رویی دانش آموز که به سایت معلمان پژوهنده اضافه شده است در 30 صفحه فایل doc قابل ویرایش بوده و سال انجام پژوهش 1403-1402 میباشد. برای دانلود این فایل از دکمه زیر استفاده کنید.

15000 تومان – خرید

مشاهده فایل های بیشتر در مورد کم رویی

15000 تومان
خرید