اقدام پژوهی آموزگار دوم مقطع دبستان با موضوع چگونه توانستم بی نظمی و بی انضباطی دانش آموز را رفع کنم

اقدام پژوهی آموزگار دوم مقطع دبستان

اقدام پژوهی آموزگار دوم مقطع دبستان چگونه توانستم بی نظمی و بی انضباطی دانش آموز را رفع کنم نمونه ای در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی آموزگار دوم مقطع دبستان با موضوع چگونه توانستم بی نظمی و بی انضباطی دانش آموز را رفع کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

این پژوهش با هدف حل مشکل بی نظمی و بی انضباطی  دانش آموز  ( ز ن)  انجام گردیده است که دانش آموز دارای مشکلاتی از قبیل  شلوغی درکلاس درس وحیاط مدرسه و…. ، مسخره كردن ديگران، اذيت کردن ديگر دانش آموزان ،حسادت ، بی حوصلگی ، لجبازی ، تنبلی ، سردرد مزمن بود. با توجه به اطلاعات بد ست آمده سوالات زير برای رفع مشكل دانش آموز در ذهن من ايجاد گرديد:1 – آيا بيماری سردرد ، موجب اختلال رفتاری او شده است ؟2-آ يا بيماری سردرد ، ناشی از فشارهای روانی است ؟3- آيا تربيت غلط ، موجب اختلال رفتاری ايشان شده است ؟4- آيا به خاطر روابط غلط با ايشان دچار خود پنداری منفی از خود شده است؟5-  آيا دچار كمبود محبت شده است؟6-  آيا با رفتارهای خويش مي خواهد د يگران را به خود متوجه سازد؟7-  چه راه حل هايی برای مشكل وجود دارد؟روش استفاده در این پژوهش اقدام پژوهی مدل جدول تناقضات می باشد. برای گرد آوری اطلاعات روشهای متعددی وجود دارد ؛ با توجه به موضوع پژوهش ، به نظر مي رسد كه ما مجبور باشيم از چند روش به صورت تركيبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نمايم .

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگار دوم مقطع دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  انضباط

پیشگفتار در رابطه با  انضباط 

مقدمه  موضوع در رابطه با انضباط 

شناسایی مسئله در رابطه با  انضباط 

توصیف وضع موجود

اینجانب …… ……. در آموزشگاه …… هستم و بیش از …. سال است که در آموزش و پرورش خدمت می کنم. در این آموزشگاه اولیا ازلحاظ سطح سوادمتوسط می باشندوازنظراقتصادی نیز درحدمتوسط هستند ویکی ازعوامل مخل درامرتدریس ویادگیری سایرفراگیران درکلاس درس ومحیط مدرسه درکلاس دوم پسری به نام ( ( ز ن)  ) می باشد که دچارمشکل رفتاری وبرقراری ارتباط با همکلاسیها ومعلمان است وی از مدرسه دیگری آمده بود و معلمش را دوست نداشت و با همکلاسی هایش نمیتوانست ارتباط درستی برقرار کند اما علی رغم این مشکلات انضباطی خط خوبی داشت و درسش هم خوب بود  امسال من ازشروع سال تحصیلی این رفتاررامورد مطالعه قراردادم وبه نتایج مثبتی نیز تاکنون رسیده ام .

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  انضباط 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با انضباط 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  انضباط 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با انضباط 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  انضباط 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با انضباط 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با انضباط 

نتیجه گیری در رابطه با انضباط

پیشنهادات در رابطه با انضباط

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با انضباط 

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگار دوم مقطع دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.