اقدام پژوهی درس ریاضی مقطع ابتدایی با موضوع چگونه توانستم با بازی و نشاط و شادابی سطح علمی دانش آموزانم را در درس ریاضی بالا ببرم

اقدام پژوهی درس ریاضی مقطع ابتدایی

اقدام پژوهی درس ریاضی مقطع ابتدایی با موضوع چگونه توانستم با بازی و نشاط و شادابی سطح علمی دانش آموزانم را در درس ریاضی بالا ببرم در قالب ورد

اقدام پژوهی درس ریاضی مقطع ابتدایی با موضوع چگونه توانستم با بازی و نشاط و شادابی سطح علمی دانش آموزانم را در درس ریاضی بالا ببرم

بانک فایل سطح علمیی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

براى این که سلامت جسمانى و روانى دانش آموزان، دانش‌آموزان، اطرافیان و خودمان حفظ شود، باید سعى کنیم با شناسایى عوامل مؤثر بر شادى، موجبات تقویت عوامل مثبت و تقلیل عوامل منفى مؤثر بر شادى را فراهم کنیم.از آن جا که شادى بزرگترها عامل مؤثر در شادى و نشاط دانش آموزان است و اولیا و مربیان غمگین نمى توانند فرزندان و دانش‌آموزانى شاد تربیت کنند، با ارائه نظام اعتقادى درست براى دستیابى به شادى، مى توان به افزایش شادى در میان افراد جامعه کمک کرد. به این ترتیب مردم مى توانند تغییرى مثبت در زندگى خود به وجود آورند، احساس پیشرفت و لذت در زندگى داشته باشند و به شادى دائمى دست یابند و فقط در این صورت است که مى توانند شادى را در وجود فرزندانشان نیز پرورش دهند.

سیراب نشدن فرزندان از محبت و عاطفه کافی، بی تعادلی روحی و روانی را به‌دنبال دارد. ناآشنایی خانواده‌ها با روش‌های مؤثر تعلیم و تربیت را می‌توان با آموزش احساس مسئولیت در برابر خود، خانواده، واقع بینی همراه با نگرش مثبت، تقویت روحیه همکاری و کار گروهی، آموزش مهارت‌های زندگی، تقویت مهارت ادراکی و….. به کمک تمامی دست‌اندرکاران محیط آموزش تا حدود زیادی حل کرد تا در نهایت محیطی شاداب و البته قانونمند ایجاد شود و فرزندانی مفید، هدفمند و کاربردی پرورش یابند.‏

تیترهایی که در این اقدام پژوهی درس ریاضی مقطع ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  سطح علمی

پیشگفتار در رابطه با  سطح علمی 

مقدمه  موضوع در رابطه با سطح علمی 

شناسایی مسئله در رابطه با  سطح علمی 

توصیف وضع موجود

اينجانب …… آموزگار پایه … آموزشگاه ..  هستم. آنچه ذهن مرا را به خود مشغول کرده بود ، به شرح زیر است: در اوایل سال تحصیلی یاد شده، همواره رفتار دانش‌آموزان در زنگ ریاضی، توجه مرا به خود جلب می­کرد. بدان معنا که در این زنگ، شاهد چهره­های درهم رفته و بی حوصله­ی آنان بودم. بعضی از دانش آموزان در این زنگ با یکدیگر صحبت می­کردند، برخی از آن ها بی مورد اجازه­ی بیرون رفتن از کلاس را می­گرفتند، چند تا از دانش­آموزان سرشان را روی میز خود گذاشته چرت می زدند. گاهی اوقات کتاب ریاضی­شان را نمی­آوردند و هنگام انجام تمرین­ها، دائم در کلاس راه می­رفتند. در واقع آن چه بیش از هر چیز مرا متعجّب می‌کرد، کم­تحرکی و بی­توجهی آنان نسبت به درس ریاضی بود، زیرا آن­ها در زنگ‌های دیگر فعال و پر­تحرّک بودند و برای انجام دادن فعالیّت‌های مربوط به درس­های دیگر میل و رغبت زیادی از خود نشان ‌داده و فعالیت­های مورد نظر را به خوبی، کامل و تمیز انجام می­دادند، اما  درکلاس ریاضی علاوه بر این که غیر­فعال بودند، تکالیف و فعالیت­های مربوطه را نیز کامل و مرتب انجام نمی دادند!

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  سطح علمی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با سطح علمی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  سطح علمی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با سطح علمی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  سطح علمی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با سطح علمی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با سطح علمی 

نتیجه گیری در رابطه با سطح علمی

پیشنهادات در رابطه با سطح علمی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با سطح علمی 

برای دانلود اقدام پژوهی درس ریاضی مقطع ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.