اقدام پژوهی ریاضی متوسطه اول

این فایل اقدام پژوهی ریاضی متوسطه تدوین شده در سال 1402 بوده و با عنوان کامل چگونه توانستم مبحث تجسم فضایی ریاضی هفتم را برای دانش آموزانم کلاس جذاب و قابل فهم نمایم ؟ میباشد .

فایل دانلودی اقدام پژوهی ریاضی متوسطه اول بصورت پیشفرض برای دبیران ریاضی مقطع متوسطه اول تدوین شده و بصورت تخصصی به بررسی چالش های تدریس و قابل فهم کردن مبحث تجسم فضایی برای دانش آموزان میپردازد .

این فایل بصورت doc و قابل ویرایش و در 34 صفحه فایل ورد بوده و با کلیک روی دکمه خرید و دانلود زیر و طی کردن مرحله پرداخت بانکی قادر به دانلود آن از سایت معلم پژوهنده خواهید بود .

15000 تومان – خرید

چکیده اقدام پژوهی در مورد تجسم فضایی ریاضی هفتم

در ادامه بخش هایی از چکیده این اقدام پژوهی تخصصی دبیران ریاضی متوسطه اول را مشاهده میکنید.

…………………………………………………………………………………………………………………………………….  بسیاری از دانش آموزان به دلایل گوناگون از جمله شیوه تدریس معلم، تجربه های ناموفق، فشارهای والدین، کم تمرینی و دشواری در یادگیری مفاهیم ریاضی چنان از این درس دچار ترس و اضطراب می شوند و از خود مقاومت نشان می دهند که گاهی ساده ترین اعمال ریاضی را هم نمی توانند انجام دهند. اينجانب ….. در اقدام پژوهي فوق راهكارهاي چگونگي ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس هفتم و حل آسان مسائل این درس  به خصوص در مبحث  تجسم فضایی ها را  مورد بررسي قرار داده ام. اميد است پژوهش مذكور بتواند در جهت پيشبرد اهداف آموزشي مورد قبول واقع شود.

این اقدام پژوهی ریاضی متوسطه اول در مورد مبحث تجسم فضایی در 34 صفحه فایل ورد بوده و در سال 1402 تدوین شده است و میتواند برای دبیران ریاضی هفتم, هشتم و نهم مفید باشد.

15000 تومان
خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *