روایت پژوهی رتبه بندی در باره مدیریت مدرسه روستایی

روایت پژوهی مدیریت مدرسه روستایی

فایل حاضر نمونه ای در فرمت ورد با عنوان کلی روایت پژوهی مدیریت مدرسه روستایی میباشد که توسط دپارتمان روایت پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تدوین شده و برای اولین بار در شهریور 1402 جهت دانلود در سرور های سایت معلمان پژوهنده بارگذاری گردید.

عنوان روایت پژوهی:

نحوه مدیریت مدرسه مختلط روستایی بصورتی پویا و منظم و  ایجاد رفتار مثبت در دانش آموزان مدرسه

تعداد صفحات : 21 صفحه

فرمت فایل : قابل ویرایش word

سال انجام پژوهش : 1402

طرح موضوع , انجام پژوهش و تدوین :  پژوهش سرای فرهنگیان

نحوه دانلود :

هم اکنون میتوانید برای دانلود این فایل روایت پژوهی مدیریت مدرسه روستایی با کلیک روی دکمه زیر و طی کردن پروسه پرداخت آنلاین آنرا دانلود نمایید .

15000 تومان – خرید

بخش هایی از پژوهش روایی نحوه مدیریت مدرسه مختلط روستایی بصورتی پویا و منظم و  ایجاد رفتار مثبت در دانش آموزان مدرسه

روایت پژوهی مدیریت مدرسه روستایی

بخش هایی از روایت پژوهی روایت پژوهی مدیریت مدرسه روستایی را در ادامه مشاهده میکنید

بیان ضرورت و اهمیت موضوع

آنچه حائز اهمیت است پرداختن به مباحث مربوط به بهبود رفتار دانش آموزان و همچنین موضوعاتی چون چشم پوشی و تغافل کارآمد در  می تواند افق های تازه ای را در عرضه پژوهش در پیش روی همکاران فرهنگی باز کند.

امروزه در همه جوامع  در حکم مهم ترین نهاد تعلیم و تربیت جایگاه  ویژه ای دارد و در کنار خانواده وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان را به دوش می کشد و انسان امروز به شدت به تربیت رسمی و  نیاز دارد. زیرا  محل تجربه و راهنمای زندگی انسان است و بخش مهمی از زندگی دانش آموران  است زندگی و تربیت برای انسان دو مفهوم لازم و ملزومند.انسان تا وقتی زنده است به تربیت نیاز دارد و او را تربیت می کنند تا بتواند زندگی کند.تحصیل علم و کسب دانش، چگونه زیستن و تجربه اندوختن از اهداف والای آموزش و پرورش می باشد. اما مدارس امروز و بویژه مدارس مختلط و چند پایه روستایی بخوبی نمی توانند در دانش آموزان ایجاد انگیزه نمایند.به عبارتی دیگر تک بعدی شده اند و فقط به جنبه های آموزشی به طور مطلق اهمیت می دهند و نیازهای عاطفی و احساسی و روحی و روانی آنان را در مراتب پایین تر قرار می دهند.و حتی برای مساله آموزش هم گاها آموزگار توانایی تقسیم متوازن فرصت های یادگیری را بین دانش آموزان ندارد .

برای ایجاد فرآیند یادگیری در محیط های آموزشی روستایی، ابتدا باید بستری مناسب فراهم باشد یعنی اینکه دانش آموز ابتدا به  و مسئولین علاقمند باشد و با روحیه ای شاد و با نشاط وارد این محیط بشود و در فضای آموزشی موجود احساس آرامش و امنیت و شادابی داشته باشد. یادگیری در محیطی توام با تهدید و ترس و ارعاب به سهولت انجام نمی گیرد.در چنین محیط هایی به جای برقرار فرآیند یادگیری متفکرانه هیجانات منفی و واکنش های نامطلوب شکل می گیرد.یکی از عواملی که باعث ایجاد روحیه شاد و آرامش در دانش آموزان می شود بهبود رفتار دانش آموزان است که عمل به آن می تواند منجر به چشم پوشی و تغافل کارآمد در  و در نهایت شادی و نشاط معلمان و دانش آموزان گردد.

اینجانب سلام پریلانوری با18 سال سابقه در آموزش و پرورش و با حدود هفت سال تجربه مدیریت  مدیر مستقل  روستایی مختلط شهید یاسین قنبری بدون معاون وسرایدار ونگهبان به تنهایی وبامشکلات متعدد باتوجه به مختلط بودن  هستم

روایت پژوهی رتبه بندی در باره مدیریت مدرسه روستایی
روایت پژوهی رتبه بندی در باره مدیریت مدرسه روستایی

 

15000 تومان
خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *