no-img
معلمان پژوهنــــــــــــــــده

نمونه اقدام پژوهی کلاس دوم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکل ناسازگاری دانش آموزم را در پایه دوم ابتدایی کاهش دهم


معلمان پژوهنــــــــــــــــده

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه اقدام پژوهی کلاس دوم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکل ناسازگاری دانش آموزم را در پایه دوم ابتدایی کاهش دهم
zip
نوامبر 28, 2023
۱۵,۰۰۰ تومان
۱۵,۰۰۰ تومان – خرید

نمونه اقدام پژوهی کلاس دوم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکل ناسازگاری دانش آموزم را در پایه دوم ابتدایی کاهش دهم


نمونه اقدام پژوهی کلاس دوم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکل ناسازگاری دانش آموزم را در پایه دوم ابتدایی کاهش دهم در قالب ورد و قابل ویرایش

نمونه اقدام پژوهی کلاس دوم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکل ناسازگاری دانش آموزم را در پایه دوم ابتدایی کاهش دهم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم دوم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

در مدارس قبل از شروع  سال تحصيلي ، بهتر است معلّم هر پايه با اولياي  دانش آموز جديدش چند جلسه برگزار كند تا پيشاپيش شناختي روي دانش آموزان جديد داشته باشد و مشكلات عاطفي و رواني و …. آن ها را شناسايي و با هم فكري اوليا و همكاران و مطالعه ،از همان ابتدا در پي رفع و كاهش آن بر بيايند .

يكي از راه هاي پيشرفت دانش آموزان همدلي و همزباني معلّم و اوليا مي باشد . هر چقدر تماس اوليا با مدرسه بيشتر باشد و در پي رفع مشكلات يادگيري ورفتاري و … فرزند خود باشند ، به همان مقدار تلاش و علاقه دانش آموز به درس بيشتر و در آينده فردي ساعي ، صالح و موفّقي بار مي آيد . پس براي اين كه اين رفت و آمد ها  با ساعات درس تداخل پيدا نكند ، بهتر است هر دو هفته ، يك يا دو ساعت معلّم مربوطه با اوليا جلسه اي داشته باشد .

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی کلاس دوم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  ناسازگاری

پیشگفتار در رابطه با  ناسازگاری 

مقدمه  موضوع در رابطه با ناسازگاری 

شناسایی مسئله در رابطه با  ناسازگاری 

توصیف وضع موجود

اینجانب …..آموزگار پایه ….. دبستان ….. مدت ….سال است که در آموزش و پرورش مشغول به خدمت می باشم. دانش آموز مورد مطالعه من،  آیه به خاطر نداشتن تعادل رفتاري و برخورد مكرّر با بچّه ها و ريختن وسايل  آن ها ، باعث درگيري  مكرّر در كلاس و مدرسه و بيرون از محيط مدرسه است و اكثر اوقات دانش آموزان ديگرم  و بعضي از اولياء از او شاكي هستند . او وسایل دانش آموزان را با مهارت خاصی می دزدید و عنوان می کرد مال من است.  در محيط درس ، مخصوصاً موقع تدريس درس ، بدون اجازه ازجاي خود بلند مي شود و راه مي رود واكثر اوقات به خاطر گفتن مطالب بي اساس مخل كلاس و يادگيري دانش آموزان ديگرم     مي شود و موجب ناراحتي من و ديگر دانش آموزانم است .او به درس و مدرسه علاقه ای نشان نمی دهد و بسیار بی نظم و پرخاشگر است.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  ناسازگاری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ناسازگاری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  ناسازگاری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ناسازگاری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  ناسازگاری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ناسازگاری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ناسازگاری 

نتیجه گیری در رابطه با ناسازگاری

پیشنهادات در رابطه با ناسازگاری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ناسازگاری 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی کلاس دوم دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *